Sunday, June 15, 2008

Skogstomte

När man bor i en liten stuga ute i djupa skogen är det lätt hänt att man ser skrymt och oknytt lite överallt. Idag har jag sett en tomte titta fram bak blåbärsriset vid stugan. Det såg så trevligt ut och han stod stilla medan jag fotograferade honom.

Visserligen hävdar A att tomten var inköpt till extrapris på Överskottsbolaget och att han utgör en för tidig namnsdagspresent men jag tror nog vad jag vill om den saken. En så mysig liten farbror ute i blåbärsskogen kan ju inte gärna en liten konstgjord porslinsfigur! Eller?

4 comments:

Anonymous said...

Klart han inte är gjord av porslin. Jag tyckte nog att jag såg honom vinka till mig nyss *ler*
Ha en underbar sommar och kram på er alla.
/Ammii

Anonymous said...

You are so fucking stupid

Anonymous said...

You are supid

Anonymous said...

Blogger sucks