Monday, October 01, 2007

Så sant, så sant...

Det vart ingen billig historia, det där med bilen. Men som den går nu! Kan tänkas att sådana här investeringar kan vara bra trots allt med tanke på bilens livslängd.

Och en trappa vart det också. I lördags stod jag i regn och rusk, men någorlunda skyddad, under en pressening och skapade en trappa där funktion vann på bekostnad av form. Men med användande av berben Mourads valspråk "travail Arab" så blir det fint när alla pyntlister kommit på plats. Tyvärr vart det ingen bild, men den får jag slänga in när jag inviger bastun själv om ett par veckor. Känns som att det är dags nu.

Såg för övrigt Magnus Uggla på TV i lördags och lärde av honom att man skall skriva en fem -sex gånger om dagen i sin blogg för att den skall hållas levande. Dit har jag långt. Om jag ens strävar därhän?

No comments: