Sunday, August 20, 2006

Några små ord till att börja med...

Vår nye rektor undrade om jag kunde hjälpa honom med att starta en "rektorsblogg" på skolans hemsida och utan en sekunds eftertanke svarade jag Ja. Därför har jag nu lyckats pilla igång den här bloggen så jag vet hur jag skall göra när det väl blir dags "på riktigt". Det är väl inte troligt att jag kommer att skriva här särskilt ofta. Därtill är mitt liv alltför enahanda och min fritid alltför inrutad. Men - vem vet? Kanske blir jag en idog bloggare. Tills dess avvaktar jag med att meddela en enda medborgare om denna bloggs existens.

2 comments:

vstk said...

>Därtill är mitt liv alltför enahanda >och min fritid alltför inrutad.

Så är det dock inte det enda som räknas för att göra en blogg interessant. Jag känner dessvärre alltför mången skribent, blogg eller inte, som saknar såväl intressant leverne som levande språk.

Alf said...

testar e-postnotis