Friday, December 19, 2008

Vem Vet Mest

Ja, nu vet jag vem som visste mest men det avtal jag undertecknade med TV-producenten förbjuder mig att tala om vem det var. Så mycket kan jag dock säga som att jag föll med flaggan i topp och inte känner mig alltför nedstämd efter min dag.

Det var fascinerande att få vara med om en TV-produktion och att titta in bakom kulisserna. Det var väldigt noga med alla detaljer; namn, längd, placering och inte minst svaren.

Studiovärdinnan sa att det är bättre om vi gissar det vi först tänker på om vi inte kan svaret, i stället för att säga Pass eller Vet ej. Jag körde med den taktiken och tro mig - det funkade!

Den som vill veta mer i detalj hur det gick för mig kan titta på programmet Vem Vet Mest den 28 januari då jag gör min TV-debut. Utländska läsare av bloggen kan se programmet på nätet sedan det sänts i TV.

1 comment:

Anonymous said...

Wow vad cool, jag känner en tv-kändis =)
Måste lägga in en påminnelse i mobilen så jag inte glömmer titta på programmet, ska säga till övrig släkt också.
Kram på dig och de dina/Ammii