Saturday, August 29, 2009

Godkänd

Att skolan börjat märks på de allt glesare inläggen i bloggen. Denna vecka har det hänt att jag fick mig en liten semestertripp till Hässleholm i onsdags. Då skulle jag nämligen ner på efterkontroll av min knäoperation och det vart en alltigenom trivsam upplevelse.
Jag tycker ju själv att operationen gått bra och den sjukgymnast som besiktigade mig föll nära nog i trance över hur vackert mitt knä var. Han klämde och vred och allt satt där det skulle. Jag kunde böja leden i 125 grader och det var högt över vad en normal operand gör efter fem månader.
Det hela beror nog på min relativt låga ålder i just det här sammanhanget eftersom de flesta som gör knäledsplastiker gått och lidit längre än vad jag iddes.

Så efter att ha konstaterat att expertisen anser mig ung och med snygga ben så for jag hem igen. Inget dåligt facit för en vanlig onsdag.

2 comments:

eva said...

Vad skönt du fick så gott "betyg"..

e said...

låter fint!:)