Friday, April 03, 2009

Livet går sin gilla gång

Väldigt vad mina rubriker innehåller transitiva verb just nu... Gå, Gick, Gått.... Bara för att man själv är lite stapplande kanske. Fast det tar sig. Allt som oftast upptäcker jag att jag går och bär på kryckorna i hemmet, eller att jag lagt ifrån mig dom någonstans. Utomhus kör jag dock med bägge två i högsta hugg och rör mig ytterst försiktigt.

Första besöket hos sjukgymnast är avklarat och hon tyckte allt att mitt ben var väldigt svullet. Det beror visst på att jag tränat sträckning av benmusklerna för dåligt. Så på tåget igår satt jag med foten i sätet mitt emot och pressade ner knät mot golvet i regelbundna perioder. Får hoppas det ger resultat så småningom för annars går det bra och jag har ingen svår värk. Kanske slipper jag vara sjukskriven ända in i juni.

1 comment:

Anonymous said...

varfor inte:)