Sunday, February 07, 2010

USA-besök

Tidigt i morse stod jag vid terminal 5 på Arlanda och vem kom ångande om inte min nästfödde son, som var sig precis lik, trots att vi inte setts sedan i somras. Han är hemma på ett kortbesök för att övervara en kamrats disputation och det gav oss alltså en chans att ses över en frukosttallrik.

Vi passade också på att leka lite med våra telefoner och jag fick tips på en hel del saker man kan göra med en iPhone, som jag inte visste om. Nu dröjer det kanske ett halvt- eller helt år tills vi ses igen såvida jag inte tar mig samman och reser över och besöker gossen på hans hemmaplan. Hur som helst var det jätteroligt att se den lilla igen.

3 comments:

Anonymous said...

Förstår att han kunde visa på dig nymodigheter. Antar du också beter dig (nästan) som de over there - alltid en iPhone synlig i handen

e said...

men tänk en sån tur att han kom till arlanda samtidigt som du fått infallet att åka dit! :-)

visade han på det livsnödvändiga lasersvärdet?

Alf said...

Nä, vi hann bara till våra ifånar