Tuesday, April 12, 2011

Påkryad

Det är otroligt vilken helande effekt en dag mellan rena lakan kan ha. När jag kom till skolan i morse behövde jag bara öppna munnen för att kollegorna skulle undra hur det var fatt. Jag kände mig också klart ur form och for hem sedan jag gjort de mest nödvändiga jobben åt väntande elever.

Väl hemma la jag mig för fäfot och gjorde så under en stor del av dagen. En otroligt lyxig känsla att kunna koppla bort helt en vanlig vardag i vissheten att alla andra människor var på sina jobb och stretade nu. Det var bara jag i hela världen som låg här och gottade mig.

Efter ett antal horisontella timmar kändes det bättre och jag satt i sängen och såg TV resten av dagen och insåg att med en dag till på detta vis så kommer jag att vara helt fit for fight.

No comments: