Wednesday, September 19, 2012

Flytt

Idag flyttar jag från sonens högdigitaliserade lägenhet till ett hotell med övriga släktingar. Dessa inflöto igår och var den dagens stora händelse. Jag mötte dem ute på San Francisco International airport och följde med in till hotellet där vi ska bo. De var trötta men tycktes belåtna med att träffa mig och jag ledde dem med säker fot till ett bättre näringsställe i närheten.

Precis anlända
Första måltiden i det nya landet


lätt slagna av jetlag



























Senare på kvällen fick jag äntligen vara med på den Mangorita Tuesday som sonen alltid skriver om på Facebook och vem dök upp där fram mot slutet av kvällen om inte gossens moder och hennes man. Glatt återseende och nu är släkten samlad. Datakraften på hotellet är dock betydligt lägre än här hos A så det kan bli problem med att få till ett längre blogginlägg varje dag. En kortare epistel ska jag nog dock kunna åstadkomma.

No comments: