Tuesday, September 23, 2014

En vanlig tisdag

Jag hade hunden i dag också och brydde mig inte om att åka ut till stugan. Dels för att det var väldigt kallt och dels för att jag hade att göra hemma i stan också. Förutom att skriva rent dagboken från 41 så har jag gått igenom finanserna för den senaste månaden. Något man behöver göra vid delad ekonomi. Om inte annat så för att konstatera att var och en faktiskt betalar ungefär lika mycket.

På kvällen var det körsång igen och redan känner jag mig lite varm i kläderna. Jag köpte sångboken idag också så nu kan jag öva lite mer målmedvetet. Speciellt eftersom vi får mp3-filer med våra stämmor på mail i förväg. Innan kören hade jag gjort en läcker Janzon, som stod och väntade på oss när vi kom hem från kör respektive oljefat. Gott.

No comments: