Wednesday, October 28, 2015

Hemmadag

Det har varit härligt väder idag också men ibland känns det som att man även måste vara hemma och greja lite. Jag har fortfarande ett par flyttkartonger ouppackade i gästrummet.  N u hann jag inte ända till dem eftersom jag dels håller på och försöker väcka liv i Annas slumrande och dödssega dator, dels gick igenom mina kläder för att se vad som kan skänkas. Det är en hel del som jag aldrig använder och allt detta åkte ner i kassar för vidare befordran till behövande.

Sedan har det inte hänt så mycket denna dag. Jag for och hämtade Anna efter hennes gospelkör. Åker hon tunnelbana hem tar det 40 minuter, men med bil högst 15. Vi åt en enkel pastasallad, som jag improviserade ihop och den var god. Och mager. Det måste den nämligen vara efter helgen som gick...

1 comment:

Unknown said...

Det är bra att goda råd anammas.