Tuesday, May 20, 2014

Allt klart

Jo, jag skulle tro att allt är klart och färdigpackat nu. Planet går först om 7 timmar så jag kan inte ge mig ut till flygplatsen riktigt ännu. Även om jag tycker det är en väldigt fin start på en resa att få gå omkring och strosa bland serveringar och tax-feer-butiker, eller bara sitta och titta på plan som landar och plan som lyfter.

Det känns overkligt att det just nu är den dag som jag sett fram mot så länge. Jag har skaffat en app som beräknar antal dagar till olika händelser och jag har sett hur den sakta krympt från 118, till 67, till 12 och nu - till 0. Jag skall ta en sista översyn så jag inte glömt för mycket och sedan dra mig ut mot Arlanda. Idag på Arlanda-express!!

Ser förresten att det bara är 218 dagar kvar till julafton!

3 comments:

Anonymous said...

Det kanske finns en app, som talar om för dig vad du glömt innan du hinner åka iväg!
Oavsett om du glömt nåt eller ej, så får du ha det så bra på din resa! ;-)
/Martina

Alf said...

Nu ska inte lilla syster vara näbbig utan visa tillbörlig vördnad för store bror

Anonymous said...

Inte då! Storebröder ska veta att de inte är ensamma i stora världen, där finns alltid en liten syster som kan bjäbba emot ;-)
/minsta lilla syster